Gwent Homecoming

Vývojáři nám opět dávají vědět že nespí a na hře intenzivně pracují. Máme tady otevřený dopis od Marcina Iwinského a celého vývojářského týmu, ve kterém se rozpovídali o jejich plánech na následujícího půl roku.


Miluju GWENT – především když vyhrávám. Občas ho i nenávidím – to když mi někdo nakope zadek. GWENT je jedna z mála her, kterou hraju každý den. Proč vám to říkám? To protože chci abyste věděli, že jsem osobně do této hry investoval spoustu péče a času. Pořád si pamatuju to nadšení z E3 2016, když jsme oznamovali GWENT na PC a konzole. Byla to opravdu pecka! Byl dobře přijat jak hráči, tak i médii a já jsem si myslel, že jsme nemohli mít lepší start. No páni… jak jsme byli naivní. V porovnání se single-player RPG hrama, které jsme dělali do té doby, jsme si neuvědomili jak moc jiné bylo provozovat a vyvíjet zároveň živou hru. 

O rok později jsme GWENT vypustili do otevřené bety a – opět – tuny nových hráčů naskočili do hry. Pořád se máme co učit, ale jako vždy, jsme se přizpůsobili. Co jsme si tehdy neuvědomili bylo to, že jsme pomalu začali odbočovat z naší originální vize pro samostatný GWENT. Při boji s každodenní realitou obyčejných updatů a vydávání nového obsahu, jsme ztratili z dohledu to co bylo na hře jedinečné a zábavné. A vy jste sehráli velkou roli tom, že jsme si to uvědomili. Děkuji vám za vaši zpětnou vazbu. V naší firmě jsme nikdy nepřijaly slova jako „dostatečně dobré“. Vždycky jsme přijali rizika a dělali odvážná rozhodnutí pokud jsme věřili, že jejich výsledkem bude lepší hra. A uhádli jste, právě jsme jedno udělali. Nazvali jsme to projekt GWENT HOMECOMING.

Chceme GWENT zase pořádně nakopnout a znovu probudit vaši vášeň pro naši milovanou karetní hru. Rádi bychom vás požádali o vaši důvěru a trpělivost. Právě teď potřebujeme 6 měsíců plně zaměřených na vývoj, abychom vám přinesli to co plánujeme. Kromě  standardních sezón a eventů jako Faction Challenge nebo různá pravidla pro Arénu, bychom rádi vydali dva velké updaty během této doby. Jeden v dubnu – který přidá chybějící prémiové karty a nové board skiny – a druhý v květnu, který by měl lépe vybalancovat hru, s novým přístupem ke „Create“ mechanice. Šest měsíců je dlouhá doba, na druhou stranu, jakmile skončí HOMECOMING, dojde k ukončení beta verze a vydání THRONEBREAKER kampaně. Nemusíte se bát o svůj herní progress, jakmile bude HOMECOMING kompletní, všechny karty si budete moci rozebrat za plnou cenu, a to po omezenou dobu. Co se týče e-sportu, náš kalendář se momentálně nijak nemění. 

Pokud jde o nějaké detaily k HOMECOMING, vedoucí GWENT týmu, Kasia a Rafał, rozdělili projekt do několika pilířů:

Proměnit GWENT v bojiště

Když hrajete GWENT, jste velitelem armády ze světa Zaklínače. Rádi bychom, aby se toto více promítlo do herních mechanik a visuálních efektů. Například bychom chtěli představit preferovanou řadu pro některé karty. Pokud by tedy tyto karty byly umístěny na svou preferovanou řadu, dostalo by se jim speciálních výhod. Také bychom chtěli dát přední a zadní řadě různé buffy, které by jednotky po umístění obdržely. 

Vylepšit herní board

Aktuálně, řady na boardu nemají žádný přímý dopad na hru. Pokud budeme počítat i ruce hráčů, máme ve hře celkem 8 řad. Naše největší vizuální práce – card arty a prémiové verze karet – jsou příliš malé, aby byly v současném zobrazení více vidět. K čemu tím míříme je kompletní předělání vizuálního zážitku ze hry.  Dokonce uvažujeme i nad tím, že odřízneme jednu z řad a necháme pouze 2. To ale bude chtít ještě hodně intenzivního testování ale rozhodně na tom pracujeme.

Opravení Coin mechaniky

Současně, hráč který začíná jako druhý má proti soupeři velkou výhodu. Slyšíme vás a právě teď pracujeme na předělání této mechaniky a testuje několik možných řešení.

Předělání postupu hráčů

Pro nové a vracející se hráče, plánujeme spoustu věcí. Nabídneme pořádný tutoriál abychom novým hráčům zjednodušili start. Bude také nový level systém, achievementy a upravený ranked mód – všechno s přiměřenými odměnami. 

Zaměření a skill a počínáni hráčů

Vaši diskuzi o Create mechanice jsme slyšeli. Nejprve jsme mysleli, že bude zajímavé přidat podobný prvek do hry – jak šel čas, uvědomili jsme si, že takhle rozsáhlé RNG není něco, co by sedělo našemu zaměření na skill hráčů. S těmito typy mechanik budeme extrémně opatrní během přepracování. To znamená, že když vytvoříme nějakou kartu, která bude bude dostatečně zajímavá pro přidání do hry ale příliš šílená pro ranked, pořád budou mít své místo v Aréně a Casual módu. 

Zaměření na hráčské jádro

Chceme aby GWENT zůstal hlubokou hrou, kde má každá frakce svou identitu a nabízí různý herní styl a archetypy. Chceme aby řady měly zkutečně dopad na hru a hra samotná musí být příjemný a odměňující.

Přinést zpět Zaklínače

HOMECOMING přinese zpět ponurou a temnou atmosféru, která se více podobá originálnímu příběhu Zaklínače. Budeme předělávat herní menu a herní obchod, stejně jako bude pracovat na předělání UI a UX v celé hře. 

Thronebreaker

A to nejlepší jsme si nechali na konec. Poté, co bude HOMECOMING hotový, vypustíme ven Thronebreaker, stejně jako celý GWENT. Náš nadšený tým tvrdě pracoval, aby vám mohl přinést skvělý nový příběh ze světa Zaklínače.

S pozdravem

Marcin Iwiński – spoluzakladatel a CEO

Katarzyna Redesiuk – herní ředitelka

Rafał Jaki – produktový ředitel


Originál dopisu můžete najít zde.

<

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *