Změny karet

S novým eventem přišel také nový patch, který přinesl kromě spousty nových karet, také velký počet změn těch starých. Některé se změnily minimálně ale jiné byly úplně předělány. Pojďme se tyto změny karet podívat.


Neutrální

  • Regis – síla změněna ze 7 na 1, karta nyní vysaje všechen boost z jednotky
  • Avallac’h: Sage – nyní vyvolává jednotky z oponentova decku se kterým začínal
  • Gaunter O’Dimm – síla změněna z 5 na 6, nyní hádáte kartu, která je vybraná
  • Lambert: Swordmaster – síla změnena ze 7 na 8, nyní poškozuje všechny kopie jednotky za 4
  • Ciri – síla změnena z 5 na 6, armor změněn z 3 na 2
  • Triss: Butterfly spell – síla změnena z 6 na 8, nyní nemá Revenge abillitu
  • Ale of Ancestors – síla změnena z 4 na 9, nyní vyvolává Golden Forth na řadu
  • Yennefer: Conjurer – síla změnena z 7 na 9, nyní nemá Revenge Abillitu
  • Triss – síla změnena z 8 na 10
  • Villentretenmerth – síla změnena z 8 na 10
  • Ciri: Dash – síla změnena z 10 na 11
  • Geralt – síla změnena z 13 na 15
  • Dimeritium Bomb – nyní resetuje všechny boostnuté jednotky v řadě
  • Manticore Venom – udělené poškození změněno z 12 na 13
  • Expired Ale – nyní uděluje 6 poškození nejvyšší jednotce na každé řadě
  • Prize-Winning Cow – síla změnena z 2 na 1, nyní nemá Retaliation abillitu a není Doomed
  • Chort – síla zvýšena na 14
  • Dorregaray – síla změnena z 2 na 1, nyní vytváří Bronze/Silver Beast nebo Draconid
  • Aeromancy – nyní je Aeromancer, jednotka má sílu 4, vyvolává Frost, Fog nebo Alzur’s Thunder
  • Operator – síla změněna z 7 na 5
  • Myrgtabrakke – nyní dává třikrát 2 poškození
  • Cleaver – síla změnena z 9 na 7, nyní dává poškození za každou kartu v ruce
  • Ocvist – síla změnena z 7 na 8
  • Cyprian Wiley – nyní oslabuje jednotku o 4
  • Johnny – síla změněna z 8 na 9
  • Tremors – nyní požkozují nepřítele
  • Alzur’s Thunder – nyní uděluje 9 poškození
  • Swallow – nyní boostuje o 10
  • Dimeritium Shackles – nyní nedegraduje jednotku, uděluje 4 poškození
  • Quen – karta byla odstraněna a nahrazena kartou Wyvern Shield

Monsters

  • Unseen Elder – síla změněna z 5 na 4, nyní z jednotky vysává polovinu síly
  • Dagon – síla změněna z 5 na 8, nyní už nemůže vyvolat Frost
  • Kayran – síla změněna z 4 na 6
  • Draug – síla změněna z 8 na 10, nyní oživuje jednotky z Graveyardu jako tokeny se sílou 1, dokud není plná řada
  • Old Speartip – karta byla rozdělena na 2: Old Speartip a Sleeping Giant
  • She-Troll – síla změněna z 8 na 1, nyní se boostuje základní sílou karty, kterou zkonzumuje
  • Pavetta – síla změněna z 7 na 3, nyní nepotřebuje Truce
  • Mourtart – síla změněna z 2 na 4, abillita se nyní spouští při zahrání
  • Abaya – síla změněna z 3 na 4
  • Nekurat – nyní vysává 5 síly z jednotky
  • Nithral – síla změněna z 5 na 6
  • Toad Prince – síla změněna z 5 na 6
  • Frightener – síla změněna z 12 na 13
  • Foglet – nyní už se neoživí ze hřbitova
  • Nekker – síla změněna z 3 na 4
  • Harpy – síla změněna z 3 na 4, nyní nedává poškození
  • Ekimmara – nyní vysává 3 síly z jednotky
  • Lesser D’ao – síla změněna z 2 na 4
  • Celaeno Harpy – síla změněna z 5 na 6
  • Wavern – nyní uděluje 5 poškození
  • Cockatrice – síla změněna z 7 na 6, nyní resetuje jednotku
  • Aspirant – síla změněna z 6 na 7
  • Arachas Behemoth – síla změněna z 6 na 7, nyní nepoškozuje sebe ale jeho abillita se může opakovat 3x
  • Archespore – síla změněna z 5 na 7, jednotka už se nemůže vyléčit
  • Wild Hunt Drakkar – síla změněna z 7 na 8
  • Nekker Warrior – síla změněna z 7 na 9
  • Ancient Foglet – síla změněna z 8 na 10
  • Archgriffin – síla změněna z 8 na 10
  • Fiend – síla změněna z 8 na 11, nyní nemá žádnou abillitu
  • Cyclop – síla změněna z 7 na 11, nemůže získat výhodu z Deathwish jednotek

Skellige

  • Crach – nyní posiluje jednotku o 2 ale neuděluje jí žádné poškození
  • Harald the Cripple – síla změněna z 5 na 6, nyní náhodně rozděluje 10 poškození jednotkám na opačné řadě
  • Hemdall – síla změněna z 16 na 20
  • Birna Bran – síla změněna z 3 na 6
  • Ermion – síla změněna z 7 na 10
  • Vabjorn – síla změněna z 10 na 11
  • Hjalmar – síla změněna z 14 na 16
  • Sigfrida – nyní oživuje Bronze a Silver Clan jednotky
  • Gremist – síla změněna z 3 na 4
  • Draig Bon-Dhu – síla změněna z 5 na 6
  • Holger Blackhand – nyní uděluje 6 poškození
  • Arena Champion – síla změněna z 5 na 7, má abillitu Duel
  • Svanrige – síla změněna z 7 na 8
  • Blueboy Lugos – síla změněna z 8 na 9
  • Jutta – síla změněna z 12 na 13
  • Uldaryk – síla změněna z 12 na 13
  • Pirate Captain – nyní zahraje Bronze Dimun jednotku z decku
  • Priestess of Freya – nyní oživuje Bronze Soldier jednotky
  • Shieldmaiden – nyní nedává poškození ale vyvolá všechny své kopie
  • Herbalist – síla změněna z 2 na 3
  • Clan Warcrier síla změněna z 6 na 5, nyní boostuje jednotku o polovinu její síly
  • Clan Hunter – nyní uděluje 5 poškození, nyní patří do klanu Tuirseach
  • Clan Axeman – síla změněna z 5 na 6
  • Light Longship – síla změněna z 5 na 7, jednotka nyní používá boost místo strength
  • War Longship – nyní uděluje 2 poškození náhodné nepátelské jednotce
  • Clan Veteran – nyní posiluje všechny Tuirseach jednotky o 1 kdekoliv jsou
  • Raging Berserker – síla změněna z 6 na 8
  • Skald – síla změněna z 5 na 8, nyní boostuje všechny jednotky z vybraného clanu o 1
  • Clan Skirmisher – síla změněna z 7 na 8
  • Clan Archer – nyní patří do klanu Tuirseach
  • Clan Armorsmith – nyní patří do klanu An Craite
  • Clan Shieldsmith – síla změněna z 7 na 9, nyní patří do klanu An Craite
  • Clan Warmonger – síla změněna z 7 na 8
  • Clan Greatsword – síla změněna z 7 na 8
  • Savage Bear – síla změněna z 7 na 9
  • Berserker Marauder – síla změněna z 8 na 9
  • Flaminica – síla změněna z 8 na 9
  • Clan Pirate – síla změněna z 9 na 11
  • Clan Warrior – síla změněna z 11 na 12

Northern Realms

  • Vernon Roche – síla změněna z 7 na 3, nyní uděluje 7 poškození a na začátku hry přidá Blue Stripes Commando do decku
  • Priscilla – síla změněna z 6 na 3, nyní boostuje 5 náhodných jednotek o 3
  • Keira Metz – nyní vyvolává Alzur’s Thunder, Thunderbolt a Arachas Venom
  • Bloody Baron – síla změněna z 6 na 9, nyní se boostuje o 1 pokaždé když je nepřátelská jednotka zničena
  • Dandelion – síla změněna z 9 na 11
  • Síle – síla změněna z 7 na 4
  • Dethmold  – síla změněna z 3 na 4
  • Lubberkin – síla změněna z 6 na 5, nyní vyvolává jednotku Botchling
  • Odrin – síla změněna z 5 na 8
  • Nenneke – síla změněna z 9 na 10
  • Botchling – síla změněna z 6 na 10, nyní vyvolává jednotku Lubberkin
  • Ves – síla změněna z 9 na 11, nyní mění 2 karty
  • Trollololo – nyní má 9 armor a nepřidává si nový každé kolo
  • Thaler – síla změněna z 11 na 13
  • Reaver Scount – nyní nemůže vybrat Support jednotky
  • Temerian Drummer – síla změněna z 7 na 5, nyní boostuje jednotku o 6
  • Siege Master – síla změněna z 5 na 6
  • Battering Ram – síla změněna z 7 na 6, nyní uděluje 3 poškození
  •  Catapult – mění se na Aedirnian Mauler
  • Kaedweni Calvary – síla změněna z 7 na 8
  • Reinforced Trebuchet – síla změněna z 7 na 8
  • Redanian Elite – síla změněna z 6 na 8
  • Kaedweni Sergeant – síla změněna z 7 na 9, armor změněn z 2 na 3
  • Ban Ard Tutor – vymění kartu za jakoukoliv Bronze speciální kartu v decku
  • Tridam Infantry – síla změněna z 8 na 10

Scoia’tael

  • Schirrú – síla změněna z 10 na 4, nyní vyvolává Scorch nebo Epidemic
  • Milva – síla změněna z 9 na 10
  • Saskia – síla změněna z 10 na 11
  • Ida Emean – síla změněna z 3 na 4
  • Braenn – síla změněna z 5 na 6
  • Malena – síla změněna z 4 na 7, karta je nyní Ambush, po 2 kolech se otočí a sebere nejsilnější Bonze/Silver jednotku se sílou 5 nebo méně
  • Morren – síla změněna z 7 na 9
  • Sheldon Skaggs – síla změněna z 8 na 9
  • Ele’yas – síla změněna z 8 na 9
  • Yaevinn – síla změněna z 12 na 13
  • Sage – síla změněna z 3 na 2
  • Vrihedd Vanguard – síla změněna z 5 na 6
  • Vrihedd Officer – síla změněna z 4 na 5
  • Elven Swordmaster – síla změněna z 4 na 5
  • Dwarven Skirmisher – nyní posiluje o 3
  • Dwarven Mercenary – síla změněna z 7 na 6, nyní boostuje o 5
  • Elven Archer – síla změněna z 6 na 7
  • Hawker Support – síla změněna z 6 na 7
  • Hawker Smuggler – síla změněna z 6 na 7
  • Vrihedd Dragoon – síla změněna z 7 na 8
  • Vrihedd Brigade – síla změněna z 8 na 9
  • Mahakam Guard – síla změněna z 6 na 9, nyní posiluje o 2
  • Vrihedd Neophyte – síla změněna z 7 na 10, nyní boostuje 2 náhodné jednotky v ruce o 1
  • Vrihed Sappers – síla změněna z 9 na 11

Nilfgaard

  • Jan Calveit – síla změněna z 4 na 5
  • Letho – nyní je špeh, Lockne 2 jednotky ve stejné řadě a vysaje jejich sílu
  • Cahir – síla změněna z 4 na 1, nyní oživuje Leadera
  • Vilgefortz – síla změněna z 8 na 9
  • Stefan Skellen – nyní boostuje o 5
  • Vattier – síla změněna z 9 na 11
  • Xarthisius – síla změněna z 10 na 13
  • Fringilla Vigo – síla změněna z 6 na 1, nyní je špeh
  • Vanhemar – síla změněna z 3 na 4
  • Peter Gwynleve – síla změněna z 5 na 6
  • Serrit – nyní uděluje 7 poškození
  • Auckes – síla změněna z 5 na 7, nyní už neuděluje poškození
  • The Empress – síla změněna z 6 na 8, nyní má Deathwish: znič nejslabší jednotku v řadě
  • Sweers – nyní už se neoslabuje
  • Albrich – síla změněna z 9 na 10
  • Assire – síla změněna z 10 11
  • The Guardian – nyní přidá Lesser Guardian na vrch oponentova decku při zahrání
  • Cantarella – síla změněna z 11 na 13
  • Assassin – nyní uděluje 10 poškození
  • Alba Pikeman – síla změněna z 4 na 3, nyní vyvolává své kopie
  • Magne Division – síla změněna z 7 na 3, nyní zahraje náhodnou Bronze kartu z decku
  • Spotter – síla změněna z 4 na 5, nyní nemůže zaměřit gold karty
  • Fire Scorpion – síla změněna z 6 na 5, nyní uděluje 5 poškození
  • Impera Enforcer– nyní neuděluje poškození při zahrání
  • Combat Engineer – nyní boostuje o 5
  • Rot Tosser – síla změněna z 6 na 7
  • Deithwen Arbalest – síla změněna z 6 na 7, nyní uděluje 3 poškození a špehům 6
  • Nauzicaa Sergeant – síla změněna z 6 na 7
  • Mongonel – nyní uděluje 2 poškození náhodné nepřátelské jednotce
  • Alba Calvary – síla změněna z 4 na 7, nyní se boostuje o 1 kdykoliv se objeví spojenec
  • Standard Bearer – síla změněna z 7 na 8, nyní se boostuje o 2 kdykoliv zahrajete kartu Soldier
  • Alchemist – síla změněna z 8 na 9
  • Alba Spearmen – síla změněna z 8 na 10
  • Infiltrator – síla změněna z 9 na 10
  • Nilfgaardian Knight – síla změněna z  11 na 12

To byly změny starších karet. Co na ně říkáte ? Dejte nám vědět do komentářů.

<

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *